2013. október 12., szombat

4. rész - Beköltözés

*Benyitottam és egy barna hajú , mosolygós lánnyal találtam szemben magam.*

- Szia! A nevem Ella Brown, te pedig biztosan Emily Burnes vagy. Jól mondom? - mosolygott még mindig barátságosan.
 - Igen - válaszoltam, majd beljebb mentem. - Te mikor jöttél? - kérdeztem, mivel ahogy láttam, ő már ki is pakolt.
 - Kb. egy órával ez előtt -mondta.
 - Értem.
Ez után bementem a szobánkba (Ella mondta, hogy csak egy háló van) és elkezdtem kicsomagolni.
A szoba:
Volt a szoba mellett egy gardrób is, ennek eléggé megörültem, hiszen így mégis csak jobban elférnek a cuccaink, mint ha csak egy-két szekrény lenne.
A gardrób szoba:
Miután végeztem a kicsomagolással, kimentem a konyhába vacsorázni és láttam, hogy Ella is épp akkor kezdett el falatozni.
 - Te vásároltál be? - kérdeztem Ely-t, miután kinyitottam a hűtőt, mivel szinte tele volt kajával.
 - Nem, tudtom szerint a kolesz igazgatósága minden tanév elején feltölti a szobákban lévő hűtőket, mivel nem nagyon hoz senki kaját a beköltözés napján - válaszolta.
 -Értem - bólintottam.
Gyorsan csináltam magamnak két szendvicset, megettem és visszamentem a szobába. Elővettem a pizsimet meg a többi fürdős cuccomat. Bementem a fürdőbe, lezuhanyoztam, felvettem a fogam, fogat mostam és bementem a hálóba, ahol Ella már a cuccaival a kezében várta, hogy végezzek.
A fürdő:
 
Pizsim:
 - Nagyon lassú voltam? - kérdeztem, mire megrázta a fejét és ki ment a szobából, egyenesen a fürdőbe.
Elpakoltam az elöl lévő fölösleges cuccaimat, elővettem a zenelejátszómat, lefeküdtem az ágyamra, feltettem a fejemre a fülhalgatómat és elindítottam az első zenét, ami a lejátszón volt. Ez Eric Saade-tól a Coming Home volt. mosolyogva tátogtam végig az egészet, majd a következő négy számot is, amik szintén Eric dalai voltak. Ez után úgy döntöttem, előveszem a könyvemet és olvasok. Mikor elővettem, akkor jött be Ella is.
 - Mit olvasol? - kérdezte.
 - A múlt árnyait.
 - Az jó, én már olvastam, most a Forgotten-t kezdtem el - mosolygott és elővette a számomra már ismert és szeretett könyvet.
 - Az jó, nekem nagyon tetszett.
 - Mikor olvastad?
 - Körülbelül úgy fél éve - mosolyogtam, mire ő is elmosolyodott és mind a ketten elkezdtünk olvasni.
Nagyjából másfél órát olvastam. Mikor abbahagytam, Ely már fél órája aludt. Eltettem a könyvet és én is elég hamar elaludtam.
Másnap reggel fél nyolckor keltem. Ella még a mellettem lévő ágyban húzta a lóbőrt. Kimentem a konyhába reggelizni.
Reggelim:
Miután végeztem, elmosogattam azokat a cuccokat, amiket használtam, majd bementem a gardróbba ruhát keresni aznapra.
Ez mellett döntöttem:
 - Jó reggelt! - mondta Ella, mikor bejött ő is.
 - Neked is! - mosolyogtam.
Kimentem a mosdóba, felöltöztem és feltettem egy kis sminket.
Sminkem:

Ez után Ella is be ment és mikor kijött, örömmel állapítottam meg, hogy nagyon jó ízlése van.
Az ő ruhája:
A sminkje:
 - Jól nézel ki - jegyeztem meg.
 - Te sem panaszkodhatsz.
 - Nincs kedved eljönni velem felfedezni a várost?
 - De - mosolygott, majd kimentünk a lakásból, lmentünk a liftel és odamentünk a portához.
 - Jó napot! - köszöntünk a portán.
 - Sziasztok! Miben segíthetek? - kérdezett vissza a portás.
 - Meg tudná mondani, hogy hányas emeleten és melyik szobában találjuk Hope Smith-t?
 - Persze - mondta, majd keresni kezdte - Hope... Hope... Megvan! Második emelet, 17-es szoba.
 - Köszönjük!
 - Szívesen!
Visszasétáltunk a lifthez, majd felmentünk vele a másodikra.
 - Ő amúgy ki? - Kérdezte Ella.
 - Vele utaztam a repülőn idefele és nagyon aranyosnak tűnt, gondoltam, ,ért ne hívjuk el őt is?
 - Értem.
Bekopogtunk, pár másodperc múlva kinyílt az ajtó és Hope mosolygós arcával álltunk szembe.

Sziasztok! Még mindig nagyon kérek mindenkit, hogy ha tetszik, komizzatok és iratkozzatok fel az oldalra. Előre is nagyon köszi! Puszi: Reni <3

2 megjegyzés:

  1. Felvettem a fogam.XD Amúgy jó lett.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Kész a kritikád! :) http://blogoscuccok.blogspot.hu/2013/11/kritika-14.html

    VálaszTörlés